Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Konkurs " Pokaż swój nastrój z pazurkami miyo lub Pierre Rene! " oraz recenzja lakierów Top Flex Longlasting

Chciałam przedstawić Wam moją i mojej siostry pracę konkursową.
Konkurs organizowany jest przez markę Pierre Rene i dzisiaj upływa czas wysyłania zgłoszeń :)


Namówiłam do wzięcia udziału w konkursie moją siostrę , która jest kosmetyczką ... więc też nie jest jej obcy temat paznokci.

Poniżej prezentuję moją pracę :




manicure wykonałam lakierami :

Miyo - 21 Violet
Pierre Rene Top Flex 262 Green Mission
Pierre Rene Top Flex 257 Violet Passion
Pierre Rene Top Flex 258 Peach Sorbet
Pierre Rene Top Flex fiolet ( nr nie pamiętam , a pożyczyłam siostrze lakier więc dopiszę poźniej ;p)

a to praca mojej siostry :





siostra wykonała swój manicure na moich paznokciach lakierami:
Pierre Rene Top Flex 262 Green Mission
Pierre Rene Top Flex 234 Paradise Flower
Pierre Rene Top Flex 06 Perly Rose French
Pierre Rene Top Flex ( fiolet)

w ogóle założyłyśmy się czy któraś wygra czy nie...
więc ciekawe... nie możemy doczekać się wyników !

a teraz recenzja lakierów Pierre Rene Top Flex 

Dostałam do przetestowania jako ambasadorka firmy 4 lakiery o cudownej kolorystyce , które przedstawiam poniżej :)


nr lakierów po kolei to : 
1. 262 Green Mission
2. tajemniczy bez numerkowy Fiolet narazie :p
3. 258 Peach Sorbet 
4.257 Violet Passion

Pierwsze spostrzeżenie na te lakiery to fajne buteleczki w kształcie rombu stylowe i praktyczne, a także zamykanie buteleczek jest dość fajne ,ponieważ zakręcając jest takie "clik" aby mieć pewnośc ze dobrze są zamkniete i nie wyleja nam się podczas transportu np w torebce :)
lakiery te mają różną strukturę np:
pomarańcz jest z połyskującymi drobinkami 
fioletowo granatowy jest opalizujący 
natomiast zielony jest matowy
dogodne rozwiązanie dla osób, które preferują inne rodzaje niż tylko matowe kolory.
Pędzelek jest dość długi - dobrze się nim maluje całą płytkę paznokcia.
To co jest ważne w tych lakierach to to że nie zostawiają smug, jednak lepiej nałożyc 2 warstwy zyskamy wtedy piękny kolor ...1 może być za mało do pokrycia płytki paznokcia.
Szybko schną także tutaj też jest dla niego plus. 
Kolorki są naprawdę ciekawe ...nie tylko te które otrzymałam ale również pozostałe z gamy tej firmy.
Moim faworytem z tych 4- ch jest nr 258 Peach Sorbet, wspaniale się prezentuje na dłoniach jak i na stopach - super kolorek na lato.
Mankament który wykryłam w tych lakierach to taki że nie można za szybko malować drugiej warstwy bo wtedy ta pierwsza sie ściąga... ale jakby tutaj nie ma problemu aby poczekać żeby przeschła troszkę pierwsza warstwa myślę... no chyba że ktoś bardzo się śpieszy ... ale wtedy maluje jedną warstwę i jest ok :)
Nie jest lakierem jakimś extremalnie długotrwałym ...tydzień nie trzyma się chyba że nikt nic kompletnie nie robi w domu ;p  Takie 3-4 dni dla niego jest max myślę...
ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ...takim sposobem można częściej zmieniać kolorki pazurków :) 

Kolorki są naprawdę super także każdy znajdzie coś dla siebie :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz