Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

czwartek, 25 lipca 2013

Paczuszka od Pierre Rene - same miłe skarby :)


Dzisiaj otrzymałam na miły początek dnia przesyłkę od Pierre Rene 
z zamówionymi przeze mnie kosmetykami :) 

A oto co w niej się znajdowało :

W gratisie otrzymałam płatki kolagenowe pod oczy z kwasem hialuronowym  ,
bardzo cieszę się z tego powodu, gdyż chciałam przetestować produkty dostępne z kolekcji Medic
a przy okazji tego że moje oczy ostatnio są przemęczone, opuchnięte i przesuszone taka kuracja na pewno im się spodoba :)
Także dzisiaj wypróbuje i napiszę recenzję na ich temat.
 

Zamówiłam także kredki, które dla mnie są absolutnym hitem tej marki...,a w pracy wizażysty bardzo ważne są kredki czy konturówki, które będą trwałe, dobre w użytkowaniu 
oraz zadowalające także dla Naszego klienta. 
Szczerze polecam te kredki i sama zamierzam poszerzać swoją kolekcję ich o dostępną kolorystykę. 
- Brown Define Liner nr2
( występuje w  3 -ch wariantach kolorystycznych, szkoda że występuje tylko jeden odcień brązu moim zdaniem , posiada w skuwce umieszczoną szczoteczkę do wyczesywania brwi :))
- Eye Liner nr 1 ( czarna) oraz 3 ( granatowa)
- Eye Matic nr 5 (zgniła zieleń)
 zdjęcie przedstawionych kredek na moim ręku :
dodam tylko, że z trudem usunełam je z ręki ...musiałam porządnie trzeć 
( także są niezwykle trwałe na oku/brwi )
[ bransoletka na zdjęciu zakupiona w Goldmar Jubiler www.goldmar.pl]

Jako że chcę być na bieżąco z nowościami na rynku produktów Pierre Rene ,
zamówiłam 2 z 3-ch nowych tuszy proponowanych przez firmę.
Wybrałam te dwa ze względu na grube szczoteczki.
- Volumator (Gigantic Brush) , 
który ma za zadanie szybkiego i ekstremalnego pogrubienia
- Lash Precision  ( Precision Brush),
którego zadaniem jest pogrubić, rozdzielić i podkręcić
 Tak więc niedługo recenzja porównawcza tych tuszy wraz z Hi - Tech.

Bardzo cieszą mnie zakupy w tej firmie... miła obsługa oraz doradzctwo produktowe. 
Nie pierwsze i ostatnie moje zakupy na pewno 
i zapraszam także Was gorąco do dokonania zakupów w sklepie internetowym Pierre Rene

Na pierwszym zdjęciu widnieje jeszcze Hi - Tech eyeliner - moj faworyt także zamówiony w prezencie dla koleżanki... oraz druga mascara Volumator dla drugiej koleżanki :)
mam nadzieję że także jak ja będą zadowolone z kosmetyków Pierre Rene !

www.pierrerene.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz