Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

niedziela, 21 lipca 2013

Porównanie: Płyn do pędzli z Kryolanu czy z Inglota? Który lepszy i wart zakupu?


Witam!

Dzisiaj przybyłam do Was z recenzją na temat płynów do mycia pędzli ... 
a raczej z testem porównawczym dwóch wybranych płynów , które miałam okazje wypróbować.

na tapetę weźmiemy 

Brush Cleaner marki Kryolan 
oraz 
Brush Cleaner marki Inglot

na pierwszy rzut oka oczywiście się różnią od siebie 
ten z kryolanu jest dostępny w trzech pojemnościach 100,500 oraz 1000 ml 
 z inglota dostępny tylko 150 ml


Płyn Kryolan :
Opakowania  tego płynu są bezpieczne i przyjazne w użytkowaniu 
Płyn posiada zapach alkoholu 
Doskonale czyści pędzle ...nawet te do podkładu
Użytkowanie jest bardzo łatwe i fajne.. po prostu moczymy pędzel w płynie po czym wyjmujemy i wycieramy o papierowy ręcznik i mamy gotowy do pracy , czysty, i przede wszystkim Suchy! pędzel :)
Oczywiście nie nadaje się do puchatych pędzli...tutaj trzeba je myć szamponem bądz szarym mydłem, aby nie uszkodzić włosia oraz co ważne, aby wyprane w złym płynie nie uczulał nas , bądz naszych klientek :)
Wydajny 

płyn 100 ml kosztuje około 30 zł ( bardziej opłaca się kupno większej zawartości :) 

Płyn Inglot :
Opakowanie dobre, poręczne z dozownikiem
Płyn posiada tak jak jego poprzednik zapach alkoholu ( czytałam w recenzjach, że wielu z Was przeszkadza taki zapach - ale ja jestem tego zdania że jeżeli coś ma dezynfekować to musi tak pachnieć :)
Z czyszczeniem pędzli tutaj mamy problem pewien... 
nie radzi sobie z dużymi zabrudzeniami ( czyli np pędzlami do podkładu)
Doskonale się nadaje do dezynfekcji pędzli w trakcie malowania klientek 
Można także wyczyścić nim te duże pędzle do pudru , więc w tym przypadku ma plus :) 
Ja używam go tak: kładę włosie pędzelka na papierowym ręczniku psikam dwa razy płynem i wycieram ręcznikiem w przypadku tych małych pędzli ...
Natomiast te duże psikam trzy razy płynem i jeżdze nim po papierowym ręczniku tak aby puder bądz róż czy bronzer został usunięty z pędzla i wytarty o ręcznik.
Niestety z tymi pędzlami do podkładu jest gorzej bo nie poradzi sobie z tym ten płyn i trzeba go myć wodą i mydłem. 
Wydajny 

płyn 150 ml kosztuje około 16 zł 

Więc który wybrać? 
Ja jestem skłonna do tego aby posiadać dwa, ponieważ co jeden nie zrobi to wykona to drugi :) 
A jeżeli już wybierać musicie tylko jeden ...oczywiście polecam bardziej płyn z Kryolanu. 
Lepiej usuwa kosmetyki z naszych pędzli i nie niszczy włosia.
Zaoszczedzamy czas na praniu wszystkich pędzli...a robimy to tylko z puchatymi pędzlami do pudru , różu czy podkładu.
Doskonale i szybko odświeża pędzle przed następną klientką :)

Płyny bardzo ułatwiają prace wizażysty ! 
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz