Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

sobota, 27 lipca 2013

Zdjęcie na konkurs Glazel " Pokaż nam swoje kosmetyki Glazel Visage "

Firma Glazel Visage - czyli firma która podbiła moje serce swoimi kosmetykami ...i sukcesywnie powiększam swój kufer o nie ogłosiła konkurs 
" Pokaż Nam swoje kosmetyki Glazel Visage" - konkurs bardzo fajny :) 
Zadaniem było pokazanie swojej kolekcji kosmetyków Glazel w dowolny sposób i nie ważne czy ktoś miał 1 kosmetyk czy wiele...
Wygrana czeka na 3 osoby - także też miło ze strony firmy że nie tylko jedna wygrana będzie ..
Wyniki w przyszłym tygodniu ...
a ja pokaże Wam co wymyśliłam...ogolnie nie lubie zdjęć z moją osobą ...bo nie wiele da się wykrzesać :P ale trudno ...
warto próbować :) 




1 komentarz:

  1. Super :) Fajne, pozytywne zdjęcia :) Kolory są extra :)
    W ogóle bardzo mi się podoba Twój blog ;) Chciałam zaobserwować ale nie ma takiej opcji :( Jakbyś mogła dodać , byłoby fajnie :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń