Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Niezawodne produkty Paese

Firma Paese niedawno pojawiła się na rynku ...
pierwszy raz spotkałam się z nią około 2 lat temu
chociaż jest firmą z niewielkim stażem swoimi produktami podbijają wizażowy rynek :)

A także niektóre produkty podbiły moje serce i nie wyobrażam sobie mojej toaletki
 bez tych oto produktów.

Dlaczego warto zwrócić uwagę na produkty tej marki?
Wszystkie produkty marki Paese są skomponowane na bazie produktów naturalnych,
co jest ważne dla mnie i dla sporej ilości wszystkich kobiet czy wizażystek :)
Nie mają w swoim składzie szkodliwych związków chemicznych, tylko przyjemne dla skóry 
właściwości pielęgnujące.
Przy tym mają niesamowity asortyment kosmetyczny bardzo trwały wydajny naprawdę warto polecić tą firmę.


Pierwszym produktem dla mnie bestsellerowym są :

Bazy pod podkład 
Asmortyment sklepu posiada baze rozświetlającą, matującą oraz wygładzającą. 
Posiadam ostatnie dwie. Są bardzo dobrymi bazami, nigdy się nie zawiodłam na nich.
Najbardziej fajną dla mnie jest ta baza wygładzająca , uwielbiam jej używać nawet 
na co dzień dla siebie :)
Matującej bardzo mało używam, jest także świetna ...ale najchętniej sięgam właśnie po tą wygładzającą,jeżeli natomiast potrzebuję zmatowić twarz używam żelu matującego firmy Kryolan.

Żałuje tylko że ta baza ma małą ilość g.
zawsze jestem bliska płaczu gdy mi się ona kończy ;/
 

Kilka słów od producenta:

Wygładzająca baza pod makijaż
Dzięki zawartości witaminy E utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia i przedłuża młodość skóry. Olej z orzechów macadamia zwiększa elastyczność skory, wykazuje właściwości odżywcze, a dzięki dużej zawartości NNKT także regeneracyjne.

Matująca baza pod makijaż
Baza perfekcyjnie niweluje efekt świecącej się skóry. Zawiera witaminę E, dzięki której nie dochodzi do nadmiernego przesuszenia i ściągnięcia naskórka.


Podkłady 

 Długo szukałam dla siebie idealnego podkładu większość wypróbowanych wysuszała mi skórę, 
używałam przez dłuższy czas podkładu Loreal Lumi Magique  on nie wysuszał mojej cery, ale 
musiałam dużo go nakładać aby uzyskać dobre krycie. 
Po wypróbowaniu podkładu nawilżającego Paese skończyły się moje troski z szukaniem idealnego podkładu :)
Nie mam problemu z przesuszoną skórą ani z wypryskami i wspaniale kryje...jest wydajny 
Po wypróbowaniu na sobie postanowiłam wprowadzić do makijaży ten podkład dla klientek, które mają cerę suchą , problematyczną badz dla kobiet dojrzałych - są także nim zafascynowane :)
Długo się utrzymuje na twarzy, wystarczy mała ilość do pokrycia całej twarzy.

Od producenta:
Specjalistyczny Podkład Nawilżający 
opracowany dla cery suchej, wrażliwej i alergicznej.
 Podkład nawilżający o kremowej konsystencji i długotrwałym działaniu. Zawiera składniki intensywnie nawilżające oraz łagodzące uczucie szczypania, ściągnięcia i wysuszenia skóry. Doskonale maskuje przebarwienia i zaczerwienienia. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze.
Składniki aktywne: kolagen,panthenol, wyciąg z  aloesu, kompleks witamin A, C i E.

Puder ryżowy

Kolejny bombowy produkt to puder ryżowy, niezwykle wydajny bardzo dobrze absorbuje sebum na cały dzień. Wystarczy malutka ilość na pędzlu, aby idealnie zmatowić cerę.
Niższa cena, a produkt porównywalnie dobry z pudrem ryżowym marki kryolan.
Bez niego nigdzie się nie ruszam :)

Od producenta:
Puder ryżowy
Produkt jest niezwykle lekki, jedwabisty i łatwy w aplikacji, pozostawiając aksamitnę w dotyku skórę. Idealny jako ostatni etap makijażu. Polecany głównie do cery mieszanej i tłustej. Puder ryżowy absorbuje nadmiar sebum. Może być stosowany na całej twarzy lub jedynie na wybrane jej partie. Biały kolor pudru, po nałożeniu na twarz staje się całkowicie transparentny.




Bronzer

Szukałam pudru bronzującego matowego, który będzie idealnym produktem do konturowania twarzy
i taki właśnie znalazłam także w tej firmie.
Jest to u nich nowość ...
występuje w 2-ch odcieniach matowych i 2-ch odcieniach z drobinkami.
Przepięknie pachnie , zostawia pigment w skórze , dobrze się rozprowadza- ideał wśród bronzerów.
 
 
Od producenta:
Puder brązujący z dodatkiem oleju kokosowego.
Przeznaczony do każdego rodzaju cery. Idealnie imituje lub podkreśla opaleniznę. Doskonale sprawdza się przy modelowaniu kształtu twarzy.
Olej kokosowy zawarty w produkcie doskonale nawilża i subtelnie rozświetla twarz. Najwyższej jakości składniki i formuła "long lasting" zapewnia długotrwały efekt, dzięki czemu produkt nie wymaga poprawek w ciągu dnia.
Dostępny w odcieniach matowych i perłowych.





Pokazałam Wam produkty firmy Paese, które są w mojej pracy bardzo ważne 
i przy zużyciu opakowania śmiało kupuje następne :)
Warto naprawdę po testować produkty tej firmy , bo są rewelacyjne w dobrej cenie mozna je także nabyć.

Zainteresowanych odsyłam do strony sklepu:

 http://sklep.paese.pl/

 

Napewno nie jedną rzecz z ich produktów będę testowała , podobno cienie także są fajne - nie miałam okazji jeszcze ale może niedługo :)

Pozdrawiam 
Asia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz