Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Przesyłka od Noble Lashes

Dzisiaj otrzymałam przesyłkę od Noble Lashes - firmy , która posiada w swoim asortymencie artykuły do przedłużania rzęs :)

W swojej ofercie posiadają także spory wybór kępek rzęs , a że sezon ślubny w pełni to kępki są bardzo przydatne w makijażach Panien młodych.

Przesyłka oprócz kępek rzęs zawierała także metalowy grzebyk do rozczesywania rzęs ...jak wiadomo te plastikowe nie spełniały swojego zadania ... jednak te metalowe bardzo dobrze rozczesują rzęsy.


Zakupiłam dwa rodzaję kępek - to co mnie do nich przyciągneło to to że nie posiadają węzełków

nr 304 - krótkie 11mm 
nr 306 - Mix 11,13,15mm ( 3 rządki różnej długości )
do uzyskania kociego oka :)


Grzebyk ma standardwe opakowanie ( takie jak inglot tylko bez napisu firmowego) plastikowe, 
z metalowym grzebyczkiem do rozczesywania rzęs. Poręczne ... składa się co jest dobrą opcją w przewożeniu go z innymi artykułami zapobiegając uszkodzeniu metalowych igiełek :)



Naprawdę polecam produkty Noble Lashes :) Ja zakupiłam w sklepie firmowym na allegro.
Koszt kępek to 10 zł , a grzebyka 13 zł.
dla zainteresowanych podaję link do przedmiotów tej firmy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz