Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

środa, 18 września 2013

Mój dzień w Europejskiej Szkole Stylizacji SELECT

Hej,

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam moje nowe profesjonalne zdjęcie :)
oraz powiedzieć o pewnej szkole stylizacji w Warszawie, która zaskarbiła sobie
moje uznanie.
Wspomnę także o niezwykłych ludziach , którzy tworzą tą szkołę i stworzyli mój wizerunek , 
który widzicie na zdjęciu :)


oto zdjęcie:


Osoby które zadbały o mój wizerunek:

makijaż - Aga Kwiatkowska
fryzura - Katarzyna Pawłowska
zdobienie na paznokciu - Gizela Wojna
fotografia - Jarek Antoniak
retusz fotografii - Izabela Korzeb


O szkole:

O szkole SELECT, która mieści się w Warszawie słyszałam już wcześniej , 
regularnie sprawdzałam ich ofertę
ale szczerze powiem, że nie miałam okazji w niej być...
chęci były - jednak brak czasu bądź pieniędzy na kursy uniemożliwiały mi to.
Oferta kursów w tej szkole jest naprawdę super :)
Posiadają sporo kursów zawodowych oraz tych dodatkowych, aby doszkolić się lub poznać inną kreatywna technikę tworzenia.
Żałuję że wcześniej nie skorzystałam z oferty szkoły - na pewno to się zmieni!
Mam nadzieję że już niedługo wejdę w progi szkoły aby wziąć udział w szkoleniu :)

Szkolna kadra to przemiłe, otwarte osoby, które dobrze wiedzą co robią !
Wnętrze nie jest smutne i szare, tylko tętniący życiem wystrój glamour. 
W drzwiach wita recepcjonistka, która śpieszy na pomoc oraz proponuje kawę i herbatę.
Dr. Artystyczna czyli P. Izabela Korzeb dba o wszystkie detale. 
Już na wstępie jest dobrze, miło i sympatycznie :)  

Wizażystka Aga zaproponowała mi wspaniały makijaż, który dopełniła fryzura 
wykonana przez Katarzynę. W stylizacji ważny był także akcent na paznokciu o który zadbała Gizela ...niesamowita osoba, której zajęło to wraz z pomysłem dosłownie 8 sekund (wow).
Kiedy byłam zrobiona na bóstwo :) był czas na zdjęcia, które wykonał Jarek.

Cóż mogę powiedzieć więcej? Ci ludzie są fantastyczni ! 
Nie da się ich nie lubić :)
To szczęście że trafiłam w tak dobre ręce :) 


Zapraszam serdecznie w progi Szkoły Stylizacji Select 
Poczujcie artystyczną energię ...którą czuje się już od wejścia w jej progi :) 



Wszystkie informacje oraz ofertę 
znajdziecie na stronie internetowej

www.select.edu.pl 



A jak podoba się Wam to zdjęcie? Czy miałyście okazję słyszeć o SELECT? 

6 komentarzy:

  1. Coś zrobiłaś z włosami?:) czy to efekt retuszu zdjęcia ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zrobiłam z włosami mam takie jakie miałam :) Jeszcze trzymam się moich postanowień że wracam do swoich naturalnych - chociaż to prawdziwa męczarnia już na tym etapie :P

      Usuń
  2. o proszę... jestem w szoku:) ciekawe czy Ci się uda, ale z całego serca Ci tego życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcie mojej siostry i dobra robota stylistów..buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny oczywiście spisały się znakomicie !

    OdpowiedzUsuń