Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

piątek, 4 października 2013

II Edycja Ambasadorek Pierre Rene + otrzymana paczuszka

hej,

Zostałam po raz drugi wybrana ambasadorką 
marki Pierre Rene :) 


Bardzo się ciesze ...bo z większości produktów jestem mega zadowolona,
a firma ta nie próżnuje i cay czas wypuszcza nowe perełki ,
także będę mogła testować je
i pisać recenzje oraz wykonywać makijaże dla Was przez kolejne 3 miesiące :)

A oto co znajdowało się z paczuszce:

Bardzo tego dużo :)


Fajnym pomysłem było dodanie testera dostępnych kolorków 
nowych cieni CHIC
szkoda że paleta nie jest zamykana i że troszkę uszkodziła się w transporcie ;/


Jako że to moja druga edycja Ambasadorki ...
a chcąc być na czasie z kosmetykami tej marki to psadałam 
większość tuszy , które powinny być w tej paczce, ale mogłam wymienić je na takie których jeszcze nie używałam (tych 3-ch ostatnich)
te które miałam , ale są rewelacyjne i nigdy za dużo ich także przyjełam :)


Kredki Eye Matic , Lip Matic w wybranych przeze mnie kolorkach
oraz nowości MIYO : kredka do smoky, biała oraz kremowa kredka,
a także dwa tusze do stylizacji brwi :)


Błyszczyki , które także są nowościami...
otóż BIG BANG - lakier do ust MIYO w 3 wybranych kolorkach 
oraz CHICK GLOSS błyszczyk w żelu :)


Nowości które jeszcze nie pojawiły się na stronie sklepu internetowego marki 
z kolekcji MIYO
puder transparentny sypki,puder w kamieniu antybakteryjny i bronzer 


Następnie Eyeliner w żelu który jest rewelacyjny! używam ... nigdy za wiele tego produktu w kosmetyczce ! :)
i dwa podkłady Skin Balance (posiadam już wszystkie odcienie)


Kamufarz w kremie o dwóch odcieniach ...
Zamiast eyelinera HI - Tech który mam wymieniłam na coś czego nie mam ...
eyeliner złoty w płynie :)


2-e pomadki Hydra Elegance 


oraz z MIYO kolorki do kolekcji ( już posiadam full kolor) 


Taka to oto paczka , pełna niespodzianek , perełek kosmetycznych..
Bardzo fajny asortyment do testowania na długie jesieno - zimowe wieczory 
na poprawę humorku - codziennie mogłabym takie paczki dostawać :P



Także do następnego ...makijażu :) 

1 komentarz:

  1. Super paczka, gratuluję, sama brałam udział w konkursie, ale jeszcze w makijażu długa droga przed mną, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń