Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

środa, 16 października 2013

Nowości w moim kufrze kosmetycznym

Tak jak obiecałam wczorajszym poście 
przedstawiam Wam moje nowości ktre w ostatnim czasie 
zagościły w moim kufrze kosmetycznym ( a raczej komodzie :)) 



Na pierwszym miejscu umieszczam pelęgnację twarzy ,
zachęcona poprzez Zmalowaną postanowiłam nabyć 

serum do twarzy Dermedic 
oraz
krem do twarzy Pharmaceris - ja wybrałam zamiast serii A serię E z Emolientami 
do skóry suchej :) 
Jestem z nich mega zadowolona :) naprawdę są godne polecenia jeżeli ktoś
boryka się ze skórą suchą 



Następnym zakupem były paletki cieni , które nabyłam w atrakcyjnych cenach 

Sleek-Oh so Special 
(przepiękna do makijaży ślubnychtych dziennych delikatnych)
ora 
Sleek-Darks
( z pięknymi wszystkimi matowymi cieniami)


Z ELF wybrałam sobie po taniości 
z serii wszystko po 5 zł :P
3 pędzelki do oczu 
(2-a płaskie , a 3-i kulka - ku zdziwieniu są bardzo dobrymi pędzelkami o naturalnym włosiu)
oraz
szablony do brwi 


Pędzle Maestro 
od góry nr:
170
510
490
360

oraz Kryolan Ultrafunation , który używam jako korektor


Sztuczne rzęski 
paletka flormar 
( mega dobre cienie aż jestem pod wrażeniem za 15 zł cztery fajne kolorki , 
dobrze napigmentowane:)
i kilka kamyczków które zamierzam wykorzystać do makijażu biżuteryjnego)


Oczywiście do zakupów należy dołączyć pyłki, które zakupiłam 
i opisałam TUTAJ, jako najlepszy zakup miesiąca :)

W tym miesiacu dużo kosmetycznych zakupów, przeobrażeń , nowości z marki Pierre Rene ,
oraz cudownych szkoleń :) 
Sukcesywnie będą te rzeczy ukazywane na blogu także jeżel jesteście 
ciekawi to śledźcie mnie :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz