Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

środa, 18 grudnia 2013

Fluid Comfort Matt Pierre Rene - recenzja wszystkich dostępnych odcieni

Witajcie,
ostatnio na rynek weszła nowa wersja podkładu matującego od marki Pierre Rene
Comfort Matt


Od producenta:

Matujący podkład + korektor („2 w 1”) z systemem idealnego dopasowania do stref tłustych i suchych,  nylonem i składnikami pielęgnującymi. Formuła na bazie kompleksu witamin A,C,E,D-panthenolu kondycjonuje skórę. Absorbuje nadmiar sebum, redukuje świecenie bez wysuszania skóry. Gwarantuje 16-h idealny makijaż. Bez parabenów. Testowany dermatologicznie.
Komfortowy podkład matujący
*   „2 w 1”  fluid + korektor
*    Formuła kondycjonująca skórę ( witaminy A,C,E, d-panthenol)
*   16-h  efekt świeżej cery & redukcja świecenia
*    System idealnego dopasowania do stref tłustych i suchych
*    Nie zawiera parabenówtestowany dermatologicznie

Właściwości podkładu:
  •  Lekka i satynowa konsystencja fluidu niemal wtapia się w skórę twarzy, dzięki czemu
doskonale dopasowuje się do naturalnego kolorytu skóry, ujednolica ją, udoskonala i
matowi.
  •  Zawiera hialuronian sodu, który tworzy na powierzchni skóry film wiążący wodę.
Kondycjonuje skórę i zapewnia odpowiednie jej nawilżenie.
  •  Witamina A – zapobiega nadmiernemu wysuszeniu naskórka, uelastycznia i poprawia
wygląd zewnętrzny skóry.
  •  Witamina C – aktywny składnik o właściwościach antyutleniających, chroni i spaja ścianki
naczyń krwionośnych.
  •  Witamina E – pełni funkcję pielęgnującą, przyspiesza proces odnowy skóry, ma działanie
kojące, korzystnie wpływa na nawilżenie skóry. Działa jako naturalny antyutleniacz.
  •  D-Panthenol – ma działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka.
Nadaje skórze uczucie gładkości.
  •  Dzięki zawartości składników regulujących wydzielanie sebum (system mikrogąbek,
matujące proszki) – idealnie równoważy strefy tłuste i suche.
  •  Nylon – ułatwia rozprowadzanie produktu, wpływa na jego własności aplikacyjne –
jedwabiste wykończenie makijażu.
Poj. 30 ml




Otrzymałam od marki wszystkie 5 odcieni tego podkładu z czego bardzo się cieszę, gdyż mam porównanie całej kolorystyki. 
Zacznijm od opakowania , jest ładne schludne o wiele bardziej profesjnalne niż jego poprzednika. 
Szklana buteleczka, troszkę węższa od tej podkładu Skin Balance. 
Podkład jest matujący , także do mojej skóry niestety się nie nadaje, ale znalazłam inne rozwiązanie do przetestowaia tego kosmetyku :)
Podarowałam go koleżance, której skóra jest tłusta. 
Ola narzekała na swoją skórę ze względu dużej ilości produkowango łoju i poszukiwaniem idealnego fluidu. 

Co ona myśli po przetestwaniu tego kosmetyku?

"Kosmetyk stosowałam przez okres 2 tygodni.  Przez ten czas zaobserwowałam, że 
podkład idealnie kryje dzięki połączeniu fluidu z korektorem i matuje, 
świetnie sprawdził się w przypadku mojego „świecącego czoła”.
Nawilża , a zarazem absorbuje nadmiar sebum.
Bardzo fajna kremowa konsystencja, lekko się nakłada i  zauważyłam u mnie że działa
 nawet do 10 godzin.
Super, że posiada w sumie tyle składników w postaci witamin , które odżywiają moją skórę.
 Oceniam go bardzo dobrze i jak najbardziej polecam."

Kosmetyk ten dla Oli okazał sie idealnym z czego bardzo się cieszę :) 


A teraz przedstawiam swatche wszystkich odcieni :


Minusy podkładu :

Jak we wcześniejszym przypadku skin balanc najjaśniejszy odcień jest ciemnay, także przydałby mu się najnowszy odcień tak jak wprowadzony został w skin balance. 
Podkład dla osób z trądzikiem czy ze zmianami skórnymi mogą nie być usatysfakcjonowane 
z poziomu krycia. Jest troszkę słaby w tym sensie od podkładu Skin Balance.

Produkt możecie zakupić 


5 komentarzy:

  1. matujący to coś dla mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aś coś dla mnie ! Proszę o próbkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że w składzie raczej brak substancji typowych dla cer tłustych, większość jest nawilżających... Osobiście jestem sceptycznie nastawiona do podkładów, które mają za zadanie matowić i jednocześnie nawilżać ale trzeba to sprawdzić, bo widzę, że koleżanka zadowolona... tak więc do dzieła :)

      Usuń
    2. Oki , próbka będzie :) koleżanka zadowolona także dobrze matuje :) Szkoda tylko że jego kolorystyka jest stosunkowo ciemna ;/

      Usuń
    3. do mojej bladej mordki pewnie nie dobierzemy ;p

      Usuń