Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

czwartek, 2 stycznia 2014

Kredki Eye i Lip matic od Pierre Rene

Przedstwiam Wam już jedne z ostatnich narazie recenzji kosmetyków Pierre Rene ...

Kredki automatyczne do oczu i ust tej firmy 
Eye & Lip Matic 

Kredki Eye Matic zarówno jak Lip Matic są nowością marki 
(wcześniejsze kredki także zdobyły moje serce definitywnie:)
występują w 5 wariantach kolorystycznych.

Jestem posiadaczką 4szt z każdego rodzaju także prawie wszystkie mam :) 
Czaje się jeszcze na te brakujące 2 sztuki :)


Kredki są niezwykle miękkie ...łatwe w użyciu, 
nie łamią się a ich pigment jest naprawdę dobry.
Długo utrzymują się na ustach i powiekach. Mają piękne kolorki - szkoda że tak mało :)
Naprawdę z trudem je usuwam czy to z ręki czy z makijażu... 
jedynym minusem tych kredek jest to że nie ma do nich temperówki ... chociaż nie jest bardzo dużym problemem kupić automatycznej kredki która posiada tak ową temperówkę 
i używać jej również do tych kredek. 


Tak prezentują się kredki Eye Matic u mnie w 4-ch odcieniach ( brakuje mi tylko nr 3- szarości) 
Czarna i brązowa kredka posiada mini drobinki pięknie połyskujące.
Brąz jest bardzo piękny - ciepły...uwielbiam tę kredkę używać do brązowych smoky.
Granat i zieleń nie ma drobinek ale są  odcienie metaliczne. 
Wielki plus mają te krdki ode mnie za konsystencję oraz te kolory - choć jest ich mało w gamie to 
są one jak najbardziej trafione. Jednym słowem przepiękne :)


Poniższe kredki do konturówki Lip Matic i również u mnie w 4 odcieniach. 
Kolorki także śliczne - myślę że każdy dobrałby kolorek pod siebie bez problemu. 
jest coś bardziej różowego, bardziej neutralnego (02) oraz czerwień i borda. 
Czego chcieć więcej? Dla mnie rewelacja! 
Jak w przypadku kredek do oczu uper napigmentowane, długotrwałe... 
super do pokrycia całych ust pod kredkę tworząc bazę i przedłużając tym samym jej żywot na naszych ustach :) 
Jeżeli pokryjemy usta nią i na to damy bezbarwny błyszczyk stworzy Nam się super pomadka :)




Nie bardzo przepadam za automatycznymi kredkami dlatego na początku miałam do tych konturówek awersję ... lecz kiedy zaczełam je używać po pewnym czasie zobaczłam że jest to super produkt i nawet to że są automatyczne wybaczam im :) 
Narazie to najlepsze konturówki, z którymi miałam dotychczas styczność. 
Polecam ! dla mnie w skali 1-10 zdobywają mocną 10!!!

Jeżli któraś wpadła Wam w oko zakupicie oczywiście je w sklepie internetowym producenta :


A Wam jak się podobają kolorki tych kredek? Miałyście styczność z tym produktem?
A może macie swoich ulubieńców? 
Pochwalcie się koniecznie! :)

Buziaki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz