Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

środa, 26 lutego 2014

50 faktów o mnie - poznajmy się

1
Dzisiaj przychodzę z tagiem 50 faktów o mnie!
 Był on dość popularny ostatnio w blogowym świecie,
pprzymierzałam się do napisania ich i w końcu się udało :) Myślę, że to fajny sposób na "poznanie się" 
Umieszczam tez kilka zdjęć :) Sporo osób które poznałam niedawno myślą że nie farbowałam włosów ... zdjęcia to dowód :) hehe 


1.Moje drugie imię to Teresa … wcześniej go nie lubiłam strasznie teraz mi już nie przeszkadza.
2.Lubię oglądać bajki
3.Makijażem zajmuje się od 3,5 roku
4.Kierunek studiów, który wybrałam to „Charakteryzacja teatralno-filmowa” w WSA w Warszawie
5.Aktualnie uczę się w studium na kierunku Technik Usług Kosmetycznych
6.Mój ulubiony gatunek filmowy to Horror i Thiller
7.Lubię oglądać meksykańskie seriale :P
8.Jestem na bieżąco z takimi serialami jak: Pamiętniki Wampirów i Revenge (Zemsta) , uwielbiałam także oglądać Gotowe na Wszystko oraz
9.Mam dwie starsze siostry.
10.Jestem uzależniona od słodyczy, muszę codziennie zjeść coś słodkiego oraz zawsze słodzić herbatę
11.Nie znoszę zimna… jestem strasznym zmarzluchem
12.Nie przepadam za alkoholem
13.Nie potrafię (chyba) krzyczeć
14.Nie przeklinam.
15.Nie słucham jednego rodzaju muzyki… nigdy nie miałam preferowanego, ale bardziej pociągają mnie ciemne rytmy np. reggaeton
16.Kiedyś uczyłam się tańca – Reggaetonu
17.Byłam posiadaczką piercingu w dwóch miejscach , teraz został tylko kolczyk w pępku
18.Od 16-go roku życia farbowałam włosy –zaaaawsze , byłam od tego uzależniona już chyba, miałam prawie każdy normalny kolor- blond,rude,czarne,brązowe z czerwonymi pasemkami i bez. Dopiero teraz próbuję mieć „swój kolor” czyli mysi blond :P
19.Mam straszną ochotę na tatuaż na nadgarstku. Bardzo mi się podobają.
20.Lubię gotować i jeść pyszne potrawy
21.Mam dziwne fazy na książki, czyli czytam non stop kilka np. przez pół roku a poźniej przez pół roku nie sięgnę po żadną … ostatnio lubianą przeze mnie była saga „Dary Anioła”
22.Jestem troszkę leniuszkiem ;/
23.Mam dużą słabość do zwierząt –uwielbiam je … Mam psa, wyrośniętego Yorka „Bonzo- Bąbel” ( nadałam mu imię Bonzo, ale każdy mówi na niego Bąbel) a teraz namawiam chłopaka na zakup kanarka
24.W szkole podstawowej i gimnazjum byłam zaangażowana w każdą gale czy uroczystość – śpiewałam w chórze i recytowałam wiersze.
25.Moim problemem pielęgnacyjnym są zdecydowanie usta. Od kąd pamiętam miałam problemy z popękanymi ustami, jest to strasznie uciążliwe ;/
26.Nie na widzę zmywać naczyń.
27.Jako 5-6 latka byłam niezwykle niedobrym dzieckiem – przeklinałam, uciekałam z domu na pobliski szpital odwiedzać chorych, przyprowadzały mnie do domu pielęgniarki i policja kiedy na dużym „dorosłym”rowerze jeździłam środkiem ulicy.
28.Zawsze mam zimne ręce i stopy.
29.Jestem osobą nieśmiałą w pierwszych kontaktach z osobami ,natomiast po pewnym czasie „rozkręcam” się J
30.Nie lubię Wigilii, jednak pozostałe dni świąt owszem J
31.Zawsze chciałam umieć szyć na maszynie – może jeszcze się to uda.
32.Mam problem z utrzymaniem porządku na co dzień , jednak kiedy sprzątam raz w tygodniu dokładniej to już na maxa.
33.Jestem strasznie zupo maniaczką. Kiedyś mogłam jeść je na śniadanie, obiad i kolację. Teraz już nie. Ale zupa codziennie musi być J
34.Uwielbiam drapanie po plecach
35.Nie lubię sportu i gier komputerowych.
36.Lubię i muszę mieć wszystko zaplanowane ze sporym wyprzedzeniem J
37.Uwielbiam urządzać wnętrza , chociażby w myślach J
38.Kultowym filmem dla mnie są „ Szybcy i Wściekli” zawsze oglądam go z zaciekawieniem
39.Powinnam nosić okulary, ale strasznie ich nie znoszę …zakładam tylko jak jestem w szkole
40.Łatwo się wzruszam, ulegam emocjom, chociaż czasem sama siebie zaskakuje
41.Bardzo się stresuje dosłownie wszystkim!
42.Nie lubię swojej osoby na fotografiach
43.To co lubię w sobie najbardziej to niebieskie oczy i uśmiech J
44.Mam różne zachcianki , które muszę już natychmiast zaspokoić… np. ochota na pizze, gołąbki itd.
45.Z moim chłopakiem jestem w związku od 5 lat
46.Nie lubię pakowania się jeżeli gdzieś wyjeżdżam
47.Nie mam jako tako lęku wysokości, ale jeżeli przechodzę np. przez kładkę a pode mną jedzie pociąg – okropnie się boję
48.Byłam kiedyś harcerką …zdobyłam nawet krzyż ( odznaczenie) ale moja przygoda z tym trwała może ze 2 lata :P
49.Chciałabym jeździć konno. Kiedyś zaczynałam …ale jakoś nie kontynuowałam.

50.W gimnazjum podjadałam przyjaciółce kanapki i ściągałam od niej na takich przedmiotach jak: matematyka, chemia, fizyka – z tych przedmiyłam kompletną nogą.
1










Jak podoba Wam się 50 faktów o mnie?

:)

Pozdrawiam i przesyłam buziaki!


2 komentarze:

  1. Podobnie jak Ty jestem zmarzluchem, uwielbiam zupy, jestem nieśmiała do obcych mi osób ale szybko się rozkręcam:) swoją drogą to bardzo interesujący i z pasją kierunem bądź specjalizację studiów wybrałaś. Pozdrawiam gorąco. ..

    OdpowiedzUsuń