Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

czwartek, 20 lutego 2014

Pielęgnacja włosów produktami SENS.US szampon i odżywka - recenzja

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć produkty marki Sens.us , 
a mianowicie Szampon i Odżywkę do włosów. 
Produkty te otrzymałam na spotkaniu blogerskim i używam ich od 3-ch tygodni.
Produkty te zdobyły moje serce!
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej , zapraszam do czytania dalej :)




O marce Sens.Us :

SENS.US jest luksusem dnia codziennego; jest Profesjonalną Pielęgnacją Stworzoną we Włoszech z myślą o naturze oraz miłością do sztuki fryzjerskiej.

Filozofia:

Linia SENS.US zrodziła się w świecie coraz bardziej gotowym, aby Mieszać, Tworzyć i Rzucać Wyzwania. Nazwa łacińskiego pochodzenia wychodzi poza dosłowne znaczenie ‘zmysłu’ rozszerzając je o pojęcia takie, jak ‘czuć, uświadamiać sobie, postrzegać zmiany wewnątrz własnego ciała’.
SENS.US jest szóstym zmysłem:
wrażliwością, która pozwala nam dostrzegać to, co dzieje się wokół, żyć w idealnej harmonii ze światem i otaczającym nas środowiskiem.


To co przybliżyło mnie do tej firmy i urzekło to to że kosmetyki zostały starannie dobrane do potrzeb każdej z dziewczyn, które otrzymały paczuszki z upominkami :) Profesjonalne podejście to to co przekonuje klientów do danej firmy lub osoby. Tutaj P. Ania spisała się na medal! Wypytała o to jakie mamy włosy i jakie z nimi są problemy, które chciałybyśmy wyeliminować doradzając wybrany szampon i odżywkę do włosków. 


Cudownie dostać było paczkę z taką zawartością. Idealnie dobraną do Naszych potrzeb, z instrukcją "obsługi" tych produktów. To naprawdę miłe posunięcie ze strony firmy!


W mojej paczce znalazł się Szampon do włosów " nadającym objętości idealny do włosów delikatnych i zmęczonych. Wzbogacony wyciągiem z ostrej papryki i tymianku, delikatnie oczyszcza włosy nie obciążając ich. Nadaje objętości i lekkości cienkim włosom, któr stają się ożywione i pełne witalności."  pojemność 250 ml.


Także znalazła się w paczuszce Odżywka do włosów " suchych, trudnych do układania , narażonych na częste zabiegi techniczne. Wzbogacona keratyną, miodem i ceramidami, chroni i tonizuje włosy, które stają się lśniące i łatwe do rozczesywani. Skutecznie odżywia pozostawiając włosy miękkie i pełne życia" pojemność 250 ml.



Podsumowanie:
- Ciekawe opakowania, wąskie, plastikowe,wygodne do użytkowania, moim zdania ładny design
- Rewelacyjny szampon , który nie obciąża włosów
- Łatwe w aplikacji, idealnie się pienią 
- Produkty bardzo wydaje
- Konsystencje mają gęstą 
- Produkty te pięknie pachną ... szczególnie odżywka , kórej zapach utrzymuje się bardzo długo i jest dość intensywny
- Włosy są odżywione, lśniące, wygładzone
- Odżywka która ułatwia rozczesywanie, włosy po niej się nie plączą
- Po tych produktach włosy się szybko nie przetłuszczają 

Zużycie po 3 tygodniach w użytkowaniu co 2 dni :
Szampon: 1/4 butelki 
Odżywka: 1/6 butelki 

Moja ocena? 5,5/6 
- dlaczego idealnie nie 6? Ponieważ nie wiem jeszcze ile kosztują te produkty. Są one profesjonalne, tak więc tanie nie będą ...ale warto być zadowolonym! Ja nie uzyskałam takiego efektu po szamponach i odżywkach drogeryjnych ...


Jestem bardzo zadowolona z tych produktów ... nigdy nie byłam pod takim wrażeniem szamponu i odżywki. Dla mnie idealny duet. Wszystkie problemy , które przedstawiłam P. Ani zostały naprawione :) Jeżeli produkty te śięgną dna , to ja napewno pokuszę się o zakup następnych buteleczek. Cieszę się że mogłam poznać te produkty i znaleźć idealne dla siebie!
Na pewno sięgne także po inne produkty tej marki.

Zapraszam Was na fb firmy SENS.US KLIK oraz stronę internetową KLIK


A Wy jakich produktów do włosów najczęściej używacie? 
Z jakich jesteście zadowolone?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz