Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

niedziela, 15 czerwca 2014

IWOSTIN SENSITA - idealny krem intensywnie nawilżający

Witajcie, 
Z góry przepraszam, za dłuuugaśną nieobecność ale teraz bardzo dużo się dzieje 
oraz rozpoczął się sezon ślubny , więc czasu ciągle mało ;/
ale postaram się reanimować bloga :)


Jakiś czas temu (około miesiąca) dostałam do testowania 
od firmy IWOSTIN 
nowy krem SENSITA - Krem intensywnie nawilżający. 
Byłam bardzo go ciekawa, gdyż używałam krem z tej serii na naczynka i był rewelacyjny!
A co z jego następcą?


To co możemy o nim przeczytać na opakowaniu :

Krem przeznaczony jest do skory wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergicznej
HYPOALERGICZNY
SPF 20

- Intensywnie i długotrwale nawilża
- Działa przeciwrodnikowo
- Chroni przed promieniowaniem UV

Zawiera :

Preregen , ktory zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry.Zawiera proteiny sojowe, które nawilżają i dostarczają skórze składniki odżywcze,a także stymulują metabolizm komórkowy, dzięki czemu skutecznie opóźniają proces starzenia się skóry. 
Wit. C i E , które działaja antyoksydacyjnie chroniąc przed działaniem wolnych rodników odpowiedzialnych za starzenie się skóry.
Filtry UVB : SPF 20/ UVA: 14 skutecznie chronią przed szkodliwym działaniem promieniowania UV.

Pojemność :

50 ml







Moja opinnia: 

Jestem tym kremem oczarowana i zdradziłam mój krem Pharmaceris E :)
Krem o lekkiej formule, rzadki o przyjemnym zapachu.
Faktycznie nie uczula i bardzo dobrze nawilża - daje to czego moja skóra potrzebuje w 100 %
Bardzo dobrze i szybciutko się wchłania w skórę, nie ma tłustego filmu po nim. 
Skóra chwilę po jego aplikacji wygląda na nawilżoną. Na twarzy nie występują plamy nawet po jednorazowej aplikacji w skrajnie suchej skórze.
Super sprawuje sie na gorące dni i ochrania naszą skórę przed promieniowaniem.
Idealny pod makijaż. Używam go codziennie dla siebie oraz w weekendy dla moich klientek.
Stał się moim must have w kuferku wizażysty!

Szczerze polecam ten krem wszystkim, którzy oczekują aby ich skóra była nawilżona, a także tym którzy wykonują makijaże na klientkach kosztuje grosze, a jest rewelacyjny, na pewno wart uwagi i przetestowania :) Dostępny w aptekach :)

więcej informacji na stronie IWOSTIN



2 komentarze: