Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

środa, 23 lipca 2014

Kolejny Haul zakupowy :)

Witajcie! 

Ostatnio nie mam zbytnio czasu na inne notki na blogu, 
ale mam nadzieje że się to zmieni w niedługim czasie... już przygotowuje kolejne posty dla Was m.in ze spotkania blogerskiego na którym byłam w ostatnią niedzielę,
no i wiadomo ze posypią się recenzje produktów które otrzymałyśmy na tym spotkaniu .

Przechodząc do Haul- u ...
kupuje ostatnio sporo rzeczy ze względu na to, że otwieram swoje studio wizażu 
i dlatego zapotrzebowanie na różnego rodzaju rzeczy jest większe hehe :))
 A oto one :

Trochę z nie wizażowych rzeczy
nawiązałam współpracę z firmą Indigo , która posiada w swojej ofercie artykuły do stylizacji paznokci - w moim studiu będzie można wykonać tak ową usługę :))
Nie ja będę wykonywała ale będzie można :) 
i dlatego kupiłam lakiery do paznokci, hybrydy, farbki, żele, ręczniki, wzorniki...


Kolejnym zakupem były kosmetyki marki BIKOR
Długo zastanawiałam się jakie lepsze cienie kupić ...na rynku tyle jest tego że naprawdę wybór nie lada wyzwaniem się staje  :)
Pokusiłam się na 4 paletki nowych cieni Marocco , 5 paletek starszych cieni marki 
1 otrzymałam gratis oraz rozświetlacz KYOTO i sławetną ziemię egipską.


Kupiłam również zestaw konturówek i kredek do oczu z Golden Rose
Przyszły do mnie w takiej kosmetyczce ..kolorki i trwałość jest naprawdę zadowalająca :)
No i cena oczywiście :) komplet zawiera 39 szt kredek :)


Nawiązałam również współpracę z marką Noble Lashes,
artykułami do przedłużania rzęs
na której będziemy pracować w salonie  i prowadzić szkolenia,
także przydadzą się kleje, pęsety, rzęsy z norek i inne akcesoria,
a także zestaw do podkręcania rzęs , którego nie miałam jeszcze sposobności wypróbować ..
ale jak tylko to zrobię dam na pewno znać jakie są moje odczucia :)


Kolejnymi produktami są oczywiście moi ulubieńcy 
Marki Pierre Rene i Miyo  
zrobiłam zatem zapas ukochanych brązerów MIYO, i mascar BIG FAT SMOKY
oraz nowości do przetestowania DIP LINER, baza pod cienie MIYO, mascary AQUA SPORT 
oraz LASH CREATOR...
i gratis dostałam LIP TINT którego jestem zaskoczona trwałością meeega!

Ponad to będę prowadziła sprzedaż kosmetyków tej marki u siebie w salonie, także jeżeli ktoś czyta mnie z Wołomina to już teraz serdecznie zapraszam :)



Upragniony Aparat Canon 600D z otwieranym  obiektywem :)
to teraz będą fotki :) hehe


Nic mi się nigdzie nie mieści dlatego musiałam zakupić duuuży kufer na kosmetyki ,
tymczasowo , póki nie otworze salonu muszą mieć jakiś domek :P
ale w nim też mi się nie mieszczą wszystkie kosmetyki :P 
będzie post o rozmieszczeniu kosmetyków i dokładnym wyglądzie kufra niebawem :)



W nawale pracy nie mam czasu prać pędzli ... ani dezynfekować pomiędzy klientkami 
zwłaszcza tych dużych do pudru i rózu i podkładu.... 
z małymi nie ma problemu bo szybko mozna je doprowadzić do kultury pomiędzy Paniami 
w płynie do czyszczenia pędzli Kryolan, ale z dużymi własnie jest problem...
dlatego skusiły mnie małe zestawy z Lancrone - firmę lubię , mam parę pędzli, i jakościowo
naprawdę nie odbiegają bardzo od bardziej znanych firm.
Większe zestawy tych pędzli podobno po 5 latach nie zużywają się ( wiem od Koleżanek .
Także skusiłam się na 3 małe zestawy 
- Sunshide MIneralas 
- Lancrone
- i piękne niebieściutkie ...które po kolorze musiałam mieć :P 
Pędzle są milutkie ... i maja tak malutkie trzonki.. aż nieprzyzwyczajona jestem do takich ...
każdy zestaw kosztował w granicach 20-30 zł
Dokupiłam również  pędzel do podkładu Duo Fiber 
oraz kabuki z kozy :) Na zdjęciach ich nie ma ...


Kolejnym zakupem są zdobycze ze sklepu Perman. 
Najbardziej zadowolona jestem z pudrów Ben Nye :)
Także zakupiłam 3 szt (Natural Set,Cameo,Sienna) po 86g i 1 szt (Fair) 226g.
Wydajne opłacalne...mega!
I do tego troszkę produktów do charakteryzacji i efektów specjalnych 
( krem, paletki do siniaków i poparzeń, klej do rzęs, latex,mastix, gąbeczki itd)



I to narazie byłoby na tyle :)
Z zakupów jestem bardzo zadowolona :)
Czekam na kolejne przesyłki hehe :)

A Wy co nowego kupiłyście tym razem? 
Coś z moich zakupów szczególnie przypadło Wam do gustu?

Pozdrawiam !
 


6 komentarzy:

  1. wow ale tego zakupiłaś :)
    Pudry Ben Nye uwielbiam...
    Musze zobaczyć te konturówki GR nigdy ich nawet nie macałam
    CO do kufra ja wszystko mam w przezroczystych dużych kosnmetyczkach i w walizce wielkiej, bo w sumie taka segregacja najbardziej mi odpowiada latwo mi cos znalezc, no i nie zastapione gdy jest malo czasu na makijaz podczas jakiejs sesji - szukac nie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwieram Studio wizażu w moim mieście i kursy więc troszkę potrzeba tego wszystkiego :) hehe
      A konturówki polecam :) dłuuugo się utrzymują na ustach a i cena jest zadowalająca :)

      Usuń
  2. Jakie szaleństwo zakupowe, chyba tak poszaleje, jak wygram w lotto :) Życzę powodzenia w otwieraniu swojego biznesu, ja też o tym myślę, ale jeszcze nie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biiiikor <3 Ben nye <3 kufer <3 pędzle <33333
    Matko jedyna :) jak Ty zasypiasz w nocy? ja bym je 24/h dotykała oglądała i wąchała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie nie sypiam w nocy hehe :P Niestety wkurzam się że nie mogę tak dobrze wszystkiego testowac jakbym chciała ... za mało doby własnie :P hihi

      Usuń