Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

środa, 27 sierpnia 2014

BIKOR poczwórne cienie - starsza edycja



hej, 
dzisiaj postanowiłam przyjść do Was z postem o Cieniach Bikor
Poprzednia recenzja poczwórnych cieni opublikowana dotyczyła cieni z najnowszej kolekcji BIKOR MAROCCO,
natomiast dzisiaj przedstawię Wam starsza wersję cieni tej marki. 
Jeżeli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części :) 




W swoich zbiorach posiadam 6 paletek. 
Każda z nich posiada 4 kolory cieni o różnego typu matowe (choć rzadko), satynowe, z drobinkami brokatu, perłowe ( w większości) i opalizujące.
Wszystkie są w okrągłych plastikowych opakowaniach, niestety trochę tandetnych.



Paletka nr 14 

- perłowy wrzosowy 
- perłowy bordowy
- biały perłowy opalizujący na fioletowy
- czarny mat z niebieskimi drobinkami brokatu


Paletka nr 15

-perłowy złoty
- perłowy stare złoto
- perłowy biały
- matowy czarny z drobinkami brokatu złotego  


Peletka nr 02

- perłowy cień błękitno fioletowy
- perłowy cień fioletowo - bordowy
- opalizujący cień biała perełka opalizująca na fioletowo- niebiesko 
- perłowy rdzawy 


Paletka nr 16

- biały opalizujący na fioletowo
- opalizujący zielono - turkusowy
- perłowy kobaltowy  
- perłowa zieleń 


Paletka nr 03

- matowy szary 
- biały perłowy
- perłowy srebrny
- matowy czarny


Paletka nr 06

-perłowy bordowy
- perlowy czerwono- rdzawy
- perłowy brąz
- perłowy bardzo jasny beżowy


Podsumowując :

- konsystencja kremowa :)
- Niestety osypują się ;/
- W niektórych cieniach występują większe drobinki a w niektórych mniejsze 
- Super pigmentacja :)
- Trwałe :)
- Opakowania nie są zbyt eleganckie ;/
- Posiadają zapach, lecz jest on troszkę drażniący  ;/
- Wydajne :)
- Fajne połączenia kolorystyczne :)
- Wszystkie cienie są przeważnie perłowe ;/
- Zdarza się że ten sam kolor powtarza się w kilku paletkach 
- Cena 65 zł / szt :)

Moja ocena tych cieni to 4/6 
Są fajne , ale najnowsze cienie BIKOR MAROCCO bije je na głowę ....
aczkolwiek uwielbiam i za nic bym nie oddałam paletki nr 16 te niebieskości i zielenie są nieziemskie! Także polecam szczególnie tą wersję kolorystyczną. Pozostałe paletki myślę, że kolorystycznie fajnie będą się spisywać jesienią oraz w karnawale :) 

A Wy co myślicie o tych paletkach? 
Buziaki :*




2 komentarze:

  1. Ja mam paletkę 16 i jej trwałość mnie nie powala a kolory wyglądają na powiece dość tandetnie. Zawiodłam się mimo że dobrą bazę kladę pod nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze lubię ich używać jeżeli mogę ...bo perły wiadomo nie zawsze się używa...i na razie nie byłam zawiedziona nimi ...ale zaciekawiło mnie to co piszesz o swojej ;/

      Usuń