Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

piątek, 17 maja 2013

Konkurs na Blogerki Pierre Rene !


Jakiś czas temu został ogłoszony konkurs na blogerki marki Pierre Rene.
Trzeba było wykonać makijaż kosmetyki firmy oraz odpowiedzieć na kilka pytań i wysłać zgłoszenie. Niby proste, ale nie tak jak by na to wyglądało - 
no bo co zrobić
aby otrzymać statut Blogerki Pierre Rene?
Trzeba było zrobić pracę, która będzie zachwycała...dobrze ujmie jakie są kosmetyki tej firmy...
Planowanie i stylizacja rzeczy idealnej nie trwało krótko ...ale udało się uzyskać efekty o jakich myślałam z zachwytem ze wszystkich zainteresowanych stron
 (mojej, modelki oraz czywiście firmie Pierre Rene)  :)

i co...
Udało się !!!!
Dzisiaj dostałam maila, że otrzymałam jakże zaszczytny dla mnie statut i zaczynamy współpracę!
Nie mogę się doczekać kiedy otrzymam paczkę z kosmetykami od firmy. 
Na łamach bloga będę opisywała kosmetyki firmy oraz pokazywała niezwykłe makijaże tymi kosmetykami ..
także już dzisiaj serdecznie Was zapraszam do śledzenia bloga :)
 

2 komentarze:

  1. super, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że makijaż w który włożyłam dużo pracy i zaangażowania podoba się :)

      Usuń