Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

środa, 1 maja 2013

Mandelic Acid Tonik - żel z 5% kwasem migdałowym - doskonały do każdej cery także bardzo suchej :)

Witam Was ... 
Przepraszam że tak długo nic nie pisałam ...ale jestem w fazie przeprowadzki. 
W nowym mieszkanku oczywiście znajdzie się miejsce na moje atelier... także ciągle myślę o jego urządzeniu ... gdy tego już dokonam oczywiście umieszczę zdjęcia mojej oazy :)

A teraz przejdźmy do rzeczy.

Dzisiaj chciałabym Wam opisać moim zdaniem bardzo dobry preparat do twarzy. 
Mówię o toniku z firmy Norel.
jest to tonik w formie żelowej , który posiada 5 % stężenie kwasu migdałowego. 
Ja posiadam wersję gabinetową ( 500ml) i wygląda ona tak :

Jest to bardzo duża butelka i zarazem bardzo wydajna...nie wiem na jaki czas mi to starczy ... 

Na opakowaniu toniku widnieje taki opis : 

Bezalkoholowy tonik żelowy o unikalnych własnościach wygładzających i rozjaśniających. Przeznaczony dla każdego rodzaju cery, również delikatnej, naczyniowej i z przebarwieniami. Dzięki zawartości kwasów wspomaga usunięcie obumarłych komórek naskórka, ujednolica koloryt cery i utrzymuje florę bakteryjną skóry w równowadze. Nie podrażnia i nie piecze. Receptura toniku zawiera:
- kwas migdałowy – o silnym działaniu oczyszczającym i rozjaśniającym;
- glukonolakton – o działaniu przeciwzapalnym (wycisza grę naczyniową);
- kwas laktobionowy – chroni skórę przed wolnymi rodnikami, likwiduje stany zapalne i doskonale nawilża;
- hialuronian sodu, pantenol – działają kojąco i nawilżająco.
Stosowanie: wieczorem po zmyciu makijażu nałożyć na skórę twarzy szyi i dekoltu. Unikać kontaktu z oczami. Stosować również w okresie letnim. Na noc aplikować krem z kwasem migdałowym i PHA.

Moje zdanie :
Ja używam go wieczorami po demakijażu ...wyciskam jedną pompkę na wacik i taka ilość zdecydowanie wystarcza mi, aby przemyć całą twarz. 
To co zauważyłam to fantastycznie oczyszcza twarz zostawia ja gładką miękką ...
jestem posiadaczka cery suchej łuszczącej się, zaczerwienionej w obszarze policzków od naczynek
zawsze miałam problem, aby dobrać dobre kosmetyki żeby ta twarz wyciszyła mi się.
Nakładałam tone dobrze nawilżającego kremu codziennie, żeby moja cera wyglądała tak jakbym chciała. 
Teraz to się zmieniło... 
Używam tego toniku od targów kosmetycznych w Warszawie czyli 2 miesiące i widzę znaczną różnicę w wygladzie mojej cery i jej pielęgnacji.
  • moja skóra nie łuszczy się
  • Jest nawilżona , bez nakładania wielu warstw kremu - teraz wystarczy tylko cieniutka warstwa
  • moje policzki są wyciszone - zaczerwienienie jest o wiele mniejsze 
  • nie podrażnia skóry
Ja jestem bardzo zadowolona z tego toniku ...
dostępny jest także w wersji detalicznej wyglądającej tak : 
koszt w sklepie internetowym na stronie www.norel.pl wynosi 44 zł za 200 ml 
Dostępny także żel do demakijażu z tej serii :) 

Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz