Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

czwartek, 26 września 2013

Makijaż na konkurs Glazel Visage z użyciem jednego cienia i eyelinera

Przedstwiam Wam mój makijaż
na konkurs Glazel Visage 

Do wykonania takiego oka użyłam tylko jednego cienia oraz jednego eyelinera.
Dwa kolory na powiece uzyskałam z rozcierania eyelinera ku górze 
poźniej tylko poprawiłam kreskę aby stała się bardziej graficzna :)




I co o tym myślicie? 

Moją muzą stał się Hagai Avdar -mistrz kresek oraz przeradzania jednego makijażu w drugi :)


*Niestety zdjęcia psują mi makijaż i muszę to przyznać...;/
na żywo wygąda pięknie ...a na zdjęciach już tak nie wychodzi ;/

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł :) Znam ten ból zdjęć.... Czasami ni w ząb nie chcą oddać piękna makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda dziko !! Świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie brakuje tutaj tylko dzidy albo kuszy i walecznego okrzyku :D. Świetnie i łączę się w bólu odnośnie aparat, który zżera makijaż równo....

    OdpowiedzUsuń