Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

czwartek, 26 września 2013

Spotkanie blogerek 22.09.13r - relacja z wydarzenia cz. 1

W niedzielę 22 września o godzinie 12.00 spotkały się blogerki ...
ale nie takie zwykłe... 
a łączy je wspólna pasja MAKIJAŻ i KOSMETYKI :) 


Lista blogów biorących udział :

 Ekaterina z www.ekaterinakozlova.com

Kilka osób się rozchorowało i nie mogło się z Nami bawić ...;/


Tak się prezentowała nasza gromadka :)


Sponsorami naszego spotkania były takie firmy jak:
Pierre Rene, Make Up Trendy, Glazel, Paese, Bell, Deborah Milano,Flos-Lek, Select


P. Iza -dyrektor Artystyczny Europejskiej Szkoły Stylizacji SELECT,
 która była naszym gościem w trakcie spotkania zaprezentowała
jak prawidłowo narysować kreski na powiece, aby podnieść kącik oka :)


 Na spotkaniu wizażystki SELECT zaprezentwały wspaniałe artystyczne makijaże 


To co tygryski lubią najbardziej...
Otworzył się magiczny kufer Agi pełen kosmetyków... :)



Makijaż biżuteryjny w wykonaniu Agi Kwiatkowskiej 
porównanie przed i po 


Makijaż koronkowy w wykonaniu Ani Jajkiewicz
porównanie przed i po 


oraz porównanie dwóch makijaży 


A to ja z P. Izą :)


dziewczyny :)



I SELECT Team :)


Na spotkaniu odbył się także pokaz makijażu trendy jesień 
wykonany przez Wiktorię Gajewską kosmetykami Pierre Rene


Ja natomiast przybliżyłam kosmetyki tej marki dziewczynom ...mogły zobaczyć je na własnej skórze :)


Organizatorki debatują :P 


i uczestniczki także ...


Na koniec uczestniczki dostały podarunki od sponsorów...
kosmetyki do testowania :)
Czekamy na recenzję :)



Chciałabym Serdecznie podziękować wszystkim sponsorom, oraz 
P. Izie i Europejskiej Szkole Stylizacji za chęci w organzacji spotkania, wizażystkom szkoły 
za artystyczne pokazy makijaży, mojej fotografce Gosi,oraz wszystkim dziewczynom za udział :)

Mam nadzieję że się wszystkim podobało spotkanie i będą znów moimi gośćmi 
na następnych spotkaniach :)


Przypominam że jest filmik ze spotkania ...w duuuużym skrócie
i znajduje się 




W części drugiej relacji opublikuję co znajdowało się w moich kosmetycznych paczkach :)






15 komentarzy:

  1. Piękna relacja Joasiu i dziękuje za słowa uznania:) Ps. ależ Ty masz talent do pisania reportaży..masz tzw lekkie pióro:). Iza /Select

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne spotkanie Asiu :) i relacja...po jej przeczytaniu jeszcze bardziej żałuję,że mnie nie było :P.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego - zapraszam na kolejne ..mam nadzieję że niedługo! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super spotkanie :) I dziękuję za słowa uznania :) Do zobaczenia na kolejnym :) Pozdrawiam :) Agnieszka Kwiatkowska / SELECT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) musiało być super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za wszystko. bardzo fajnie było ;) piszę się na następne jak najbardziej.
    mam prośbę, żebyś podmieniła mój adres na aktualny: blog.domimakeupartist.pl. dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę spotkania, a panią Agę Kwiatkowską miałam okazję osobiście poznać w czasie studiów na planie. Cudowna wizażystka, charakteryzator i z niezłym humorem babka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak Aga jest cudowna :)

      Usuń
    2. Właśnie przeczytałam te, jakże miłe, słowa :) Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)) Agnieszka Kwiatkowska

      Usuń
  7. widze ze spotkanie było udane !
    a czym robie fotki..mam zwykły 6 letni aparat cyfrowy Kodak EasyShare https://www.google.pl/search?q=kodak+easyshare+z1275&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=0nZIUo-LHY-QhQf_z4G4DA&ved=0CC4QsAQ&biw=1366&bih=592&dpr=1

    sorki za długi link ale to własnie ten aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna relacja! :) Działo się widać, działo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę szybciutko poprawic adres mojego bloga: http://chabrowa-ania.pl/ :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Było wspaniale :))))) Bardzo bardzo dobrze zorganizowane spotkanie, świetny pokaz. A przede wszystkim dziewczyny- po prostu kochane :)))))) cieszę się że Was poznałam :)))

    OdpowiedzUsuń