Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

poniedziałek, 2 września 2013

Mój pierwszy Real Techniques by Samantha Chapman

Dzisiaj przbywam do Was, aby pokazac Wam moją nową " zabawkę "
A mowa tu o pędzlu firmy Real Techniqus 
Setting Brush 

jest to mój pierwszy pędzel tej dość popularnej teraz firmy ...

Zakupiłam go okazyjnie ( ponieważ z -10% zniżką ) 
w internecie , dokładniej na allegro od użytkownika 
LoveMakeUp


Użytkownik allegro posiada dużo pędzli m.in Real Techniques, Hakuro czy Maestro. 
Także zapraszam do zakupu , naprawdę polecam...wieczorkiem zamówiłam a rano następnego dnia otrzymałam maila że towar został do mnie wysłany ... z tak szybką przesyłką to ja jeszcze się chyba nie spotkałam :)

A teraz trochę więcej o moim pędzlu: 

otwieram paczkę i wyjmuję tak zapakowaną niespodziankę : 
Czyż nie fantastycznie kiedy otrzymuje się tak zapakowany produkt?


po rozpakowaniu wygląda tak z przodu:


i z tyłu : 


A tak po wyjęciu opakowania : 


od producenta:

Setting Brush jest jednym z najnowszych modeli tej marki. Służy przede wszystkim do nakładania rozświetlacza, ale jest również idealnym kompanem przy nakładaniu np. korektora pod oczy. Charakteryzuje się dwukolorowym, niesamowicie miękkim włosiem, jakiego próżno szukać u innych producentów i które świetnie sprawdzi się nawet u osób z bardzo wrażliwą skórą. Posiada aluminiowy trzonek, gęste włosie ułożone na kształt małego jajeczka (włosie nie wypada ani nie odkształca się podczas użytkowania). Całość zamknięta w plastikowym etui, które może nam służyć do przechowywania pędzla. Seria różowa, bardzo elegancka.



Pokusiłam sie na ten pędzel, ponieważ szukałam pędzla do nakładania rozświetlacza - wcześniej myślałam o ścięty pędzlu z Maestro do tego zadania... ale w końcu musiałam przetestować te popularne pędzle ...także nadażyła się taka okazja.
Przy okazji miałam nadzieję że tym pędzlem mogłabym rozcierać korektor w okolicy oczu ...ale jednak nie ...jest do tego zadania przyduży ...
Zobaczymy jak będzie się spisywał... ale na pierwszy rzut oka nie powalił mnie jakoś  ...
może w użytkowaniu będzie spisywał się z biegiem czasu fajnie...zobaczymy...narazie mam mieszane uczucia ...
pomimo tego że ma fajny design ... jest kolorowy, poręczny ...zupełnie inny niż wszystkie...
ciekawa jestem...

tymczasem zamówiłam sobie jeszcze jeden zestaw Starter Set - zestaw 5-u pędzli 
który zażyczyłam sobie od mojego ukochanego na urodzinki :)
będę mogła przetestować więcej pędzli ... i bardziej się przekonać o ich "cudownci"
bo takim mianem są ogłaszane te pędzle przez większośc blogerów i wizażystów. 


A czy Wy macie jakieś pędzle Real Techniques? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz