Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

czwartek, 21 listopada 2013

PUDRY miyo PRZEGLĄD


Dzisiaj recenzja produktów pudrowych marki MIYO,
które od niedawna możemy kupić ... czy warto? 
Przekonajcie się sami :) 


MIYO TRANSPARENT LOOSE POWDER

od producenta:

TRANSPARENTNY PUDER SYPKI
Utrwala makijaż, zapobiega błyszczeniu skóry, gwarantuje perfekcyjny efekt przez cały dzien.
Transparentna propozycja idealnie dostosowuje się do każdego koloru skóry.
Poj. 1,5 g


moja opinia:

Zdecydowanie mnie użekł te produkt. Jest rewelacyjny!
Sypki, bardzo miałki puder o transparentnym odcieniu. 
Idealnie stapia się ze skórą, wraz z wcześniej nałożonym podkładem idealnie współgra.
Po nałożeniu nie mam uczucia maski, ani ściągnięcia co zdarza się w przypadku mojejsuchej cery.
Idealnie matuje oraz utrwala makijaż na cały dzień :)

dla mnie najlepszy puder transparentny jaki dotychczas miałam ...
zdecydowanie daje mu ocenę 6/6!

MIYO ANTIBACTERIAL POWDER

od producenta:

Puder antybakteryjny z ekstraktami z zielonej herbaty, kakaowca i z jedwabiem.
Idealny dla cery szczególnie wrażliwej, suchej, tłustej i trądzikowej.
Poj. 10g


moja opinia:

Szczerze powiem, że mało go używam... nie przepadam osobiście za tym produktem
chociaż cenię sobie to że jest wykonany z naturalnych składników np.tak jak zielona herbata
(o której opiszę na pewno w oddzielnym poście -bo ma niesamowite działanie)
Konsystencje ma dosyć kremową i kryjącą jak na puder w kamieniu i to dla niego wielki plus.
O negatywach nie bedę pisała bo przez kilka razy (może 3) które nałożyłam na twarz nie mogę stwierdzić 
tak owych, po prostu się do niego uprzedziłam ;/
Ale jak wiadomo czasem niektóre produkty polubimy a niektóre nie ... co nie znaczy że są złe :)


MIYO SUN KISSED

od producenta:


Perfekcyjnie podkreśla kolor skóry.
Idealny do modelowania konturu twarzy.
Gwarantuje perfekcyjny wygląd i jedwabiste wykńczenie makijażu.
Poj. 10 g




moja opinia:

Puder brązujący matowy - i to jest produkt którego szukałam od dawna!
Idealnie pasuje mi kolorystycznie. 
Większość bronzerów na rynku niestety są albo za ciemne albo wpada w ciepłe tony..
a ten piękny zimny nie za ciemny odcień -idealny do konturowania twarzy 
dla słowiańskiej urody :) 
Pięknie pachnie... nie ma problem z jego nakładaniem , ponieważ bardzo dobrze się rozprowadza
nie tworząc plam, utrzymuje się dość długo na twarzy i schodzi równomiernie
uzależniłam się od tego produktu także zdecydowanie!

daje ocenę 6/6

Takie są moje opinie na temat pudrowych nowości MIYO...
cieszę się że jestem ich posiadaczką :) 

Wy także możecie nimi być ...kupując na stronie internetowej marki Pierre Rene

Za grosze możemy nabyć wspaniałe produkty, polecam!


A tymczasem lecę testować kolejne produkty -NOWOŚCI
Pierre Rene , które otrzymałam 
(oto one) 


Pozdrawiam!








5 komentarzy:

  1. Super recenzja! :) Nie mialam stycznosci z ich pudrami jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze pudru z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za ten wpis!! Od kilku dni czytam i przyglądam się ofercie Pierre Rene i Miyo na str producenta i przyznam się bez bicia, że właśnie patrzyłam na te produkty!! Bardzo dziękuję za wpis, pomogłaś mi :* :* : * Dodaję Ciebie i będę stałym czytelnikiem :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Fajnie że mogłam pomóc - sypki puder i brązujący z MIYO wymiatają ! :)

      Usuń