Profesjonalny Makijaż Ślubny, Wieczorowy , Studniówkowy, Okazjonalny oraz do Sesji Zdjęciowych. Stylizacja Paznokci - Wołomin i okolice.

wtorek, 19 listopada 2013

Recenzja najnowszych kredek MIYO - Angel & Black Smoky Eyeliner

Dzisiaj mam dla Was recenzję najnowszych kredek marki MIYO
zobaczcie o czym konkretnym mowa : 


Ta czarna kredka to niesamowita diabelska -  Black Smoky Eyeliner 
natomiast te dwie obok występujące w dwóch jasnych odcieniach to anielskie - Angel Eyes Eyliner Pen 

Kilka słów od producenta: 

BLACK SMOKY EYELINER - wyjątkowa kredka, perfekcyjnie podkreśla kontur oka oraz służy do wykonania "przydymionego" makijażu smoky eyes. Średnio - miękka formuła zapewnia łatwość w aplikacji.


ANGEL EYES EYELIER PEN -Wyjątkowa  kredka do powiek w kolorach nude i białym, idealna do stosowania w wodnej linii oka. Mocna pigmentacja gwarantuje długotrwały efekt.Dostępna w dwóch kolorach.







Moja opinia :

Na wstępie chcę napisać , że wszystkie trzy kredki są niezwykle miękkie o kremowej konsystencji.
W przypadku każedej z kredek łatwo aplikuje się je na linnie wodną - jak zapewnia producent, ale także jako bazy pod cienie na powieki. Na zdjęciach widać znaczny ubytek białej kredki ( już zamówiłam kolejną) - dla mnie rewelacja i od kąd ją mam, tylko właśnie jej używam na całe powieki jako baze. Idealnie się rozprowadza oraz rozciera.Co do pozostałych kredek możemy powiedzieć to samo. 
Kredki te mają bardzo dużą przyczepność cieni. Nie musimy się obawiać, że cień który zaaplikujemy na te kredki stanowiące baze osypie Nam się czy też po pewnym czasie zniknie -nic z tego , a więc są trwałe. Jeżeli mam mieć jakieś ale to szkoda że nie występują w giga rozmiarach tak jak np kredki z NYX-a, ale ważne że zawartość jest idealna! Kiedy się je temperuje trzeba uważać ...gdyż się niestety troszkę łamią jeżeli za dużo zatemperujemy. 
Z czarna kredka smoky eyes to pikuś - w szybkości jej aplikacji oraz dzięki idealnemu rozcieraniu ten rodzaj makijażu idzie jak z gładka :) , idealnie pasuje jako baza pod cienie lub na linnie wodną oka. Także super się sprawdza przy obrysowaniu konturu oka. 
Wyprubowałam, Szczerze polecam te kredki! 
Ogólnie jestem fanką kredek i kontórówek Pierre Rene- dla mnie idealne pod każdym względem!
Sukcesywnie poszerzam swóje zasoby :) 

Te kredki to strzał w 10! marki Miyo :) 
Oczywiście jak zwykle atrakcyjna cena jest extra
 i po raz kolejny przekonujemy się że niska cena produktu idzie w parze z jakością !

Kredki Angel otrzymamy TUTAJ
Kredkę Black Smoky otrzymamy TUTAJ


A wy co myślicie o tych produktach? 
I z jakich firm Wy lubicie kredki?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz